čtvrtek 1. ledna 2015

Jak se tu nic nedeje

1. ledna 2015. V CR jsem tedy jiz nezamestnana. Ackoli... vy tam pry jeste par hodin mate uplne jiny rok? Tyhle cary s casem me vazne bavej :-D
Na Cromwell a sady uz jsem si zvykla. Bohuzel cena tresni sla po Vanocich dolu a v dusledku toho cast z nas nemela 30. a 31. praci. Vcetne me. Na public holidays tu take nepracujeme, pac by nam museli zaplatit 2,5 nasobek mzdy a nekdo by tam s nami nejspis musel byt. Strucne receno, mela jsem volno na Vanoce a mam ho i ted. V planu bylo to nejak vyuzit. Takze 2 dny pred Vanoci jsem si nakopla ukazovacek na noze (jak mi jednou vysvetlil nejakej doktor, ne ukazovacek, ale 2. prst na noze) a to  tak, ze jsem se bala, aby nebyl nastipnuty. Cely zfialovel, natekl a pod nehet se nahrnula spousta krve. Ale 2 dny flakani ho presvedcily, aby neodpadaval, nicmene jsem ocekavala, ze prijdu o nehet. Ted to vypada, ze i to se zvladne, i kdyz nechapu, jak je to mozne.

Po Vanocich jsme meli 2 dny praci a pak najednou ne. Uprimne receno, to by mi zas tak nevadilo. Ale trochu me rozciluje, ze cast lidi pracovala, ze se pro ne nasla prace jinde. Trochu nevim, co si o tom myslet. Ale zatim to necham byt, v sobotu se mame hlasit na tresnich vsichni, pak se uvidi, jestli hledat neco jineho nebo pockat na merunky.
24. se mi podarilo vyziskat IRD number a aktivovat si ucet u banky, takze mi Jill mohla poslat minulou vyplatu. Bohuzel neprecetla spravne cislo uctu, takze se vyplata vratila - a ja ji ted mam v hotovosti =-O Budu muset vykoumat, jak se to vklada na ucet.
Ale zpatky k praci a volnu. Rikala jsem si - 4 dny, skvele, udelam si vylet. Houby. V pondeli jsem se vyspala, pak si zkousela vymyslet, kam vyrazit, pak jsem pekla chleba a den byl v haji. Resp. kdybych mela auto, tak bych jela, takhle se mi v pet vecer jit stopovat nechtelo, i kdyz je tu ted svetlo az do desiti. Nakonec to bylo dobre, protoze v utery jsem se probudila a nebylo mi uplne nejlepe. A tak jsem stravila cely den v posteli. Neni treba me litovat. Vetsina lidi jela na Silvestra do Queenstownu. Ale ted se dostavame k tomu nejdulezitejsimu. Ja byla skoro rada ze mam duvod tu zustat a byt zavrtana v posteli. V poslednich dnech nejak vubec nemam naladu na lidi. V praci fajn, ale po praci stale ti sami. Jo, chvilku s nimi pokecat, ale stejne se tu porad resi tresne a prace. V zivote jsem se tak casto nebavila o tresnich! Ale obvykle si zalezu ke knizce. Proste se chovam naprosto nespolecensky a vubec mi to nevadi. Dokonce jsem si uz vymyslela, kam se odsud vydam, az tu skoncim na sadu. A nejradsi sama. Vetsi skupiny lidi me prakticky desi, nemam na ne naladu. Myslim, ze je to kombinace jiste socialni unavy jeste z CR a toho, ze jsem tady porad s temi samymi lidmi. Pripadam si jak medved, na ktereho prisel zimni spanek. Akorat ze venku byva kolem 30 stupnu :-D
A to je asi tak vse. Vlastne ne, zapomnela jsem na Vanoce :-) Udelali jsme si paradni svatky. Lehce jsme ozdobili magnolii, na stole bylo asi 5 druhu bramboroveho salatu (v puvodni verzi udelame jeden pro vsechny, ale nakonec jsme se nedohodli na receptu. Zadne prekvapeni :-D) a dalsi dobroty. Koledy se spis nezpivaly. Ja sla spat kolem jedne, ale nejak jsme se s Flo zakecaly, takze realne jsem usnula asi v pul treti. Osobne tenhle rozhovor vnimam jako jednu z nejdulezitejsich veci, ktera se mi tu stala. Porad pochybuju, jak moc to byl dobry napad a zda to tady zvladnu, ale uz si vic verim a nechci utect.
Taky jsme zjistila, ze existuje zpusob, jak pouzivat skype, i kdyz druha osoba neni pripojena na net. Coz se hodi, protoze ted to mam s daty trochu na hrane, jeste nevim, zda mi to na ten mesic vyjde a jak to bude. Docela me pobavilo, kdyz jsem si povidala s rodinkou, oni u stromecku, rozbalene darky, ja sedela na travniku a parilo na me slunicko :-) Btw. uz zacinam.byt celkem opalena!
A to uz je opravdu vse, holt trhani tresni neni zas tak.zabavne,.ale verim, ze priste uz budu mit i zazitky z vyletu!
Uzijte si Silvestra!
Mari

Žádné komentáře:

Okomentovat