sobota 4. července 2015

The ground we won

A mame tu dalsi vikend a dalsi vylet do mestecka na nakup a za wifi. Par dni uteklo jako voda a ja vlastne ani nemam moc naladu neco psat. Obcas se to tak stane, pocasi nevyjde, nalada klesne pod dvacet stupnu... A pritom tenhle tyden to stalo za to (jak jinak :D).


Prvni zalezitost - v utery jsem nebyla na orchardu, ale Helen (manzelka sefa) si me a Blanku pujcila pro nejake prace na jejim pozemku. Pry par hodin hrabani ci co... Byl to hroznej den. Ani nevim, proc. Za prve, chvilku jsme neco delaly a pak jsme hodinu cekaly, nez nam vymysli dalsi praci. Pocasi bylo fajn, ale moje naladu byla horsi a horsi. Zajimave je, ze jakmile jsem ve stredu dorazila zpet mezi kiwi stromky, bylo opet dobre! Mozna to byla kombinace promrhaneho dne a nevlastniho rozhodnuti. Ale takhle vytocena jsem nebyla uz dlouho. A nespravil to ani dredovaty klucina s nadhernyma modryma ocima. Protoze on co na praci mel a jeho cislo nemam (jaksi nebylo kdy ho z nej vymamit....).

Ale uz v utery vecer nastal dalsi zajimavy okamzik. Po zjisteni, ze v Te Puke je kino a ze v utery maji nizsi ceny (tzn. 12 $), vyrazily jsme na nejzelandstejsi film, jaky si umim predstavit - The Ground We Won. Je to umelecky snimek (patrne). Akce zadna. Cerno bilo sedivy. Neherci. Naaaadherne zabery. Kravy, farmari, rugby, pivo. Fakt, nic jineho tam neni. Ale hodne mi to pripomina Zeland, jak ho vidim ja. Bylo hrozne zajimave a) film videt, b) o tom pak mluvit se zdejsima. Pro ne to musi byt... predstavte si, jak by bylo vam, kdybyste videli film o ceske vesnci a vesnicanech. Rano na traktor, zorat pole, odpo\vecer trenink fotbalu, po treninku par pivicek... a druhy den to same... a treti... Jen o vikendu si dame zapas v mistni lize.

A vcera vecer jsme zajely na navstevu k Shirley. Bylo to... velmi zvlastni a velmi prijemne. Jen mi tam chybel Jeff, pac je ted pracovne v Japonsku. Ale snad to nebylo naposled. Prijemne to bylo i proto, ze jsme si zase po nejake dobe popovidaly s nekym netradicnim. Koho nevidame kazdy den. Prece jen je znat, ze Blanku, BJ a Pavlu vidim prakticky porad. Uz tri tydny. Ponorka to neni, ale trosku tam citim jeji zarodky. Pavla a BJ v utery odjizdeji a pak budu uz jen s Blankou. Pry na cottage nikdo novy neprijde. V praci nam pribude nekolik Indu, jsem na ne zvedava. Bohuzel ale opravdu citim, jak moje mluvena anglina jde zase dolu. Idealni by bylo si najit bydleni nekde jinde, v rodine, ale zaroven ne moc daleko od orchardu. Asi se zkusim zeptat v Lizzardovi.

Jee, jak ja se tesim na zitra do cafecka. Uz se z toho stal takovy nas mensi ritual. Minule si nas pamatovali a kdyz jsme odchazeli, pry "tak pristi nedeli, jo?" :D A v prunovani se take zlepsujeme. Presli jsme na zelene kiwi a to je uplne o necem jinem. Prijdete do baye a nad sebou mate totalni chaos. A z nej musite vytvorit organizovany chaos. Mozna proto me to tak bavi! Navic nam Shirley prozradila, ze u nich backaperi ciste prunovani nedelaji, takze ja se tu vlastne kvalifikuju na nejakou uroven! Bude ze me funkcni pruner, jeste to nejak smysluplne vyuzit....

Kdyz jsem premyslela, jakou fotku dneska nahrat, doslo mi, ze jsem jeste neukazala sve nove tetovani. Mam krasne, nove (tedy, ono bylo nove k mym narozeninam, ted uz tam je skoro 2 mesice... A zase je za nim trochu pribeh. Nebyla bych to ja, kdyby mi v hlave nesrotovalo dalsi... Ale necham tomu volny prubeh a cas nez se mi v hlave vytvori smysluplna predstava :D

Tak, dneska vazne citim, ze ze me blog ani energie netryska. Jsem trochu utahana. Ale principielne stale dobijim baterky a je mi fajn. Kdyz prunuju, kdyz si dam kaficko a koukam z okna, kdyz premyslim o budoucnosti a kdyz filozofuju... Ty posledni dva bodu spolu dost souvisi, premyslim, jake by to bylo zustat tu dele, nechat cesky zivot byt, nevidat se s rodinou a kamarady. Byt zalezla ve sve nore, nestresovat se zbytecnostmi. Jake by to bylo, zalozit rodinu a mit deti. Ucila bych je cesky? Nebo bych na to uplne rezignovala... Ja nevim :)

Nuz, pa pristi tyden! Uzivejte si leto, prazdniny, tabory, horka, bourky, koupacky a tak vubec!










Žádné komentáře:

Okomentovat